تک 20 دانلود خانه
با سلام خدمت شما بيننده ي عزيز ورود شما را به اين وبسايت خوش امد مي گوييم تک 20 بزرک ترين و بروز ترين وب سايتي در بين سايت ها ووبلاگ است که هر دو روز 1 بار اپديت ميشود از شما بيننده ي عزيز دعوت مي شود با دادن نظر ما را در ساخت اين بهتر اين وبلاگ ياري نما ييد راستي در اين وبلاگ عضو شويد تا بتوانيد از تمامي امکا نات اين وبلاگ استفاده نماييد با تشکر فرهان موسوي.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

javahermarket

 

Sandboxie نرم افزاری است که با ساخت یک محیط امنیتی و تست نرم افزار مورد نظر، به شما این امکان را میدهد تا نرم آن نرم افزار را بدون خطر علامت گذاری کرده تا از ثبت دائمی آن برنامه به عنوان یک برنامه بی خطر جلوگیری شود. این نرم افزار با ایجاد یک محیط ایزوله مجازی به شما امکان کنترل و تست نرم افزارهای غیر قابل اطمینان را داده و همچنین می تواند سایت های مخرب را شناسایی کرده و از ورود به آنها جلوگیری کند. در واقع این برنامه با این عمل خود از آسیب رساندن یک نرم افزار مخرب به دیگر نرم افزارها جلوگیری به عمل می آورد. با این نرم افزار از حریم خصوصی خود و کامپیوترتان محافظت کنید. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به حفظ حریم امنیتی مرورگرها و اطلاعات ذخیره شده بر آنها مانند وب سایت های ذخیره شده، کوکی ها و کچ ها و حتی ایمیل ها اشاره کرد.

 

Sandboxie تست امنیت نرم افزارها با Sandboxie 3.56

 

دانلود در ادامه ی مطلب....

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

Symantec Endpoint Protection سریعترین و پرقدرترین نرم افزار در زمینه تامین امنیت نهایی سیستم می باشد که توسط مهندسانی حرفه ای به صورت کاملا هوشمند طراحی شده است. این نرم افزار با قابلیت منحصر به فرد خود به نام state-of-the-art از سیستم های شما، چه به صورت مجازی و چه به صورت فیزیکی، به طور کامل در برابر انواع حمله ها محافظت می کند. این نرم افزار با استفاده از انتگرال گیری های درونی خود و به صورت کاملا خودکار به محافظت از سیستم شما در برابر حمله های خطرناک کرده و هیچگونه وقفه ای در کار شما و سرعت کامپیوترتان ایجاد نخواهد کرد.

 

 Symantec%20Endpoint%20Protection تامین امنیت نهایی سیستم با Symantec Endpoint Protection 12.1

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

TrustPort Total Protection نرم افزاری قدرتمند است که امنیت کامل سیستم شما در برابر برنامه های مخرب، تهدید های اینترنتی و سرقت هویت، انواع ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی را تامین می کند. همه ایمیل ها و وبسایت ها قبل از ورود و بازشدنشان برای بررسی از وجود هرگونه بدافزار چک شده و سپس در حالت مشاهده قرار می گیرند. به طور کل این نرم افزار دارای ابزارهای کامل امنیتی مانند آنتی ویروس، آنتی اسپم، فایروال و رمزنگار فایل های مشکوک می باشد. جالب است که بدانید اساس کار این نرم افزار بر پایه دو آنتی ویروس معروف و قدرتمند AVG و BitDefender می باشد. دیگر قابلیت کاربردی این نرم افزار امکان تهیه نسخه پشتیبان از سیستم می باشد که به شما در بازیابی سیستم سالمتان کمک بسیاری خواهد کرد.

 

TrustPort Total Protection 2012 حفظ کامل امنیت سیستم با TrustPort Total Protection 2012 v12.0.0.4798 Final

 

دانلود ذر اذامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

Outpost Security Suite PRO نام یک مجموعه نرم افزاری امنیتی کامل می باشد که در آن می توان به ابزارهای مختلف برقراری امنیت دسترسی داشت. نسخه جدید این نرم افزار که در سال جدید میلادی  برای کاربران عرضه شده است از ویژگی های جدیدی نیز برخوردار می باشد. به وسیله این نرم افزار کاربران به راحتی قادر به کنترل سیستم ها برای مقابله با مشکلات امنیتی مختلف خواهند بود و یک امنیت همه جانبه را بر روی سیستم خود برقرار می کنند. این نرم افزار از چندین بخش مختلف تشکیل شده است که از این بخش ها می توان به قسمت هایی نظیر ابزارهای ضد ویروسی و ضد جاسوسی ترکیبی اشاره نمود. همچنین از دیگر ابزارهای پرکاربرد این نرم افزار می توان به برنامه محافظتیاشاره کرد. این نرم افزار از تولیدات کمپانی Agnitum Ltd می باشد

 

Outpost%20Security%20Suite%20Pro%207.0%20Final امنیت کامل سیستم شما با Outpost Security Suite Pro 7.5.1

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

Avira Premium یکی از بهترین نرم افزار های امنیتی به شمار می رود. این مجموعه  محصول کمپانی Avira که یک شرکت آلمانی است می باشد. این شرکت  اولین محصول خود را در سال ۱۹۸۸ (۲۰ سال پیش) با نام H+BEDV Datentechnik GmbH عرضه نمود. بعد ها با تغییر نام ضد ویروس ها به نام AntiVir به کار خود ادامه داد. این آنتی ویروس هم به صورت رایگان و هم به صورت حرفه ای عرضه می گردد. تا به امروز که بسته نرم افزار بسیار قدرتمند Avira Premium Security  از سوی این کمپانی آلمانی عرضه گردیده است، مجموعه ای بسیار قدرتمندی که توانایی مقابله با جدید ترین ویروس ها را دارا است. دلیل این قدرت استفاده از بهترین و جدیدترین استاندارد های کشف و شناسایی برنامه های مخرب است.

 

Avira AntiVir Premium بسته امنيتي قدرتمند Avira AntiVir Premium 2012 v.12.0.0.803 Beta

 

دانلود در ادامه ی مطلب.....

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
استخاره/فال امروز

    استخاره آنلاين با قرآن کريم
    ???
    فال امروز
    ???
نرم افزار هاي مفيد
پيوندها